Reklamacje
Informujemy, że Konsumentowi przysługuje prawo złożenia reklamacji wadliwego produktu na podstawie:
1/ przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi. Reklamacje na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi należy składać do Sprzedawcy, u którego został zakupiony nasz produkt.
lub
2/ gwarancji udzielonej przez Spółkę Ospel.
W stosunku do Konsumentów Ospel SA ponosi odpowiedzialność za wadliwe produkty wyłącznie na podstawie udzielonej gwarancji, tym samym – przyjmuje, rozpatruje i realizuje reklamacje na warunkach w niej określonych.
Klient, który wykonuje swoje uprawnienia wynikające z gwarancji powinien dostarczyć wadliwy produkt do siedziby Ospel SA – adres: Wierbka ul. Główna 128, 42-436 Pilica.
Sposoby dostarczenia reklamowanego wyrobu:
- osobiście,
- za pośrednictwem sprzedawcy, u którego został zakupiony produkt,
- za pośrednictwem wskazanej przez Ospel firmy kurierskiej, innej firmy kurierskiej, Poczty Polskiej lub innego operatora.
Reklamowany produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony na potrzeby transportu i dostarczony wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu.
Uwaga: W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o wypełnienie formularza reklamacyjnego i przesłanie wraz ze skanem dowodu zakupu na niżej podany adres mailowy. Dział reklamacji skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia dogodnej formy dostarczenia reklamowanego wyrobu zależnej od ceny zakupu.
Ponadto wszystkim naszym klientom zapewniamy szeroki zakres usług związanych z ewentualnymi naprawami pogwarancyjnymi.
Jeśli masz pytania skontaktuj się z naszym Działem Reklamacji:
tel.: 32 / 67 37 106-110, wew. 242, 342
reklamacje@ospel.com.pl