• PlPolski
    • EnEnglish

Reklamacje

Informujemy, że Konsumentowi przysługuje prawo złożenia reklamacji wadliwego produktu na podstawie:

1/ przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi. Reklamacje na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi należy składać do Sprzedawcy, u którego został zakupiony nasz produkt.

lub

2/ gwarancji udzielonej przez Spółkę Ospel.

W stosunku do Konsumentów Ospel SA ponosi odpowiedzialność za wadliwe produkty wyłącznie na podstawie udzielonej gwarancji, tym samym – przyjmuje, rozpatruje i realizuje reklamacje na warunkach w niej określonych.

Klient, który wykonuje swoje uprawnienia wynikające z gwarancji powinien dostarczyć wadliwy produkt do siedziby Ospel SA – adres: Wierbka ul. Główna 128, 42-436 Pilica.

Sposoby dostarczenia reklamowanego wyrobu:

  • osobiście,
  • za pośrednictwem sprzedawcy, u którego został zakupiony produkt,
  • za pośrednictwem wskazanej przez Ospel firmy kurierskiej, innej firmy kurierskiej, Poczty Polskiej lub innego operatora.
     

Reklamowany produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony na potrzeby transportu i dostarczony wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu.

Uwaga: W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o wypełnienie formularza reklamacyjnego i przesłanie wraz ze skanem dowodu zakupu na niżej podany adres mailowy. Dział reklamacji skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia dogodnej formy dostarczenia reklamowanego wyrobu zależnej od ceny zakupu. 

Ponadto wszystkim naszym klientom zapewniamy szeroki zakres usług związanych z ewentualnymi naprawami pogwarancyjnymi.

Jeśli masz pytania skontaktuj się z naszym Działem Reklamacji:
tel.: 32 / 67 37 106-110, wew. 242, 342
reklamacje@ospel.com.pl